Apr 12, 2024 9:11 pm
Update: Obviously, some things have spontaneously decided to work, but I still may have some questions.
[f=centre]CHARACTER RECORD SHEET[/f]
not [centre]CHARACTER RECORD SHEET[/center]
[f=centre]CHARACTER RECORD SHEET[/f]
not [centre]CHARACTER RECORD SHEET[/center]
[f=centre]Rule, Britannia! Britannia, rule the waves.[/f]
[f=center]O! Say can you see by the dawn's early light[/f]
[f=display:none]
This code is necessary for the visual effect, but is not displayed.
[_zero=]
[_onew=⚪]
[_twow=⚪⚪]
[_threew=⚪⚪⚪]
[_fourw=⚪⚪⚪⚪]
[_fivew=⚪⚪⚪⚪⚪]
[_sixw=⚪⚪⚪⚪⚪⚪]
[_sevenw=⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪]
[_eightw=⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪]
[_ninew=⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪]
[_tenw=⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪]
[_oner=🔴]
[_twor=🔴🔴]
[_threer=🔴🔴🔴]
[_fourr=🔴🔴🔴🔴]
[_fiver=🔴🔴🔴🔴🔴]
[_sixr=🔴🔴🔴🔴🔴🔴]
[_sevenr=🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴]
[_eightr=🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴]
[_niner=🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴]
[_tenr=🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴]
[_maxwarn=❗ Toggle Above MAX ❗]
[_blank=]
[/f]
[f=h3]Visual Solution Only[/f]
Level: [_lev=5]
[table="compact ht"]
Current | Max | Hit Dice
[_hd=3] | [_$=lev] | [_$=(min(hd,lev)==1?oner:(min(hd,lev)==2?twor:(min(hd,lev)==3?threer:(min(hd,lev)==4?fourr:(min(hd,lev)==5?fiver:(min(hd,lev)==6?sixr:(min(hd,lev)==7?sevenr:(min(hd,lev)==8?eightr:(min(hd,lev)==9?niner:(min(hd,lev)==10?tenr:zero))))))))))][_$=(lev-min(hd,lev)==1?onew:(lev-min(hd,lev)==2?twow:(lev-min(hd,lev)==3?threew:(lev-min(hd,lev)==4?fourw:(lev-min(hd,lev)==5?fivew:(lev-min(hd,lev)==6?sixw:(lev-min(hd,lev)==7?sevenw:(lev-min(hd,lev)==8?eightw:(lev-min(hd,lev)==9?ninew:(lev-min(hd,lev)==10?tenw:zero))))))))))]
[/table]
[f=h3]Additional Toggle Solution[/f]
Level: [_lev=5]
Toggle: [_hd=3/10] ([_$=hd]/10)
[f=color:red bold][_$=(hd>lev?maxwarn:blank)][/f]
[table="compact ht"]
Current | Max | Hit Dice
[_$=min(hd,lev)] | [_$=lev] | [_$=(min(hd,lev)==1?oner:(min(hd,lev)==2?twor:(min(hd,lev)==3?threer:(min(hd,lev)==4?fourr:(min(hd,lev)==5?fiver:(min(hd,lev)==6?sixr:(min(hd,lev)==7?sevenr:(min(hd,lev)==8?eightr:(min(hd,lev)==9?niner:(min(hd,lev)==10?tenr:zero))))))))))][_$=(lev-min(hd,lev)==1?onew:(lev-min(hd,lev)==2?twow:(lev-min(hd,lev)==3?threew:(lev-min(hd,lev)==4?fourw:(lev-min(hd,lev)==5?fivew:(lev-min(hd,lev)==6?sixw:(lev-min(hd,lev)==7?sevenw:(lev-min(hd,lev)==8?eightw:(lev-min(hd,lev)==9?ninew:(lev-min(hd,lev)==10?tenw:zero))))))))))]
[/table]
[_total=5]
[_$=(1+'/'+total)]
[_=]
tag